اینستاگرام قصد اشتراک تبلیغات در IGTV را دارد

طی چند ماه گذشته، اینستاگرام در تلاش است تا از IGTV کسب درآمد کند. اینستاگرام در ماه مارس شرکای خود را برای آزمایش تبلیغات در IGTV دعوت کرد و هم اکنون هم اعلام کرده است که تبلیغات گسترده ای در محتوا پیاده سازی خواهد شد.

از هفته آینده تبلیغات در IGTV در تمام فیلم های بلند نشان داده می شود. در ابتدا، تبلیغات IGTV هنگامی ظاهر می شوند که افراد ب روری یک ویدیو در فید خود کلیک کنند. تبلیغات ویدیویی برای نمایش در دستگاه های تلفن همراه اقتباس می شود. مدت زمان فیلم تبلیغاتی بیش از ۱۵ ثانیه نخواهد بود.

در طول سال، اینستاگرام گزینه های مختلف تبلیغاتی مثل امکان جستجوی تبلیغاتی و موارد دیگر را برای رسیدن به نسخه نهایی که مناسب کاربران، تولید کنندگان محتوا و تبلیغ کنندگان باشد، آزمایش خواهد کرد، پس می توانیم دل خودمان را گرم کنیم که اینستاگرام همه جوانب را در نظر خواهد گرفت.

اینستاگرام درآمد حاصل از تبلیغات در IGTV را با سازندگان محتوا به اشتراک خواهد گذاشت

اینستاگرام درآمد حاصل از تبلیغات در IGTV را با سازنده ویدیو به اشتراک می گذارد، تا انگیزه بیشتری برای ایجاد محتوا به آن ها داده باشد.

سازندگان ۵۵ درصد از درآمد حاصل از فروش تبلیغات در محتوای IGTV را دریافت می کنند، که مطابق با میزان درآمد حاصل از تبلیغات در یوتیوب است. این اقدام کمک خواهد کرد که اینستاگرام به یک سایت جذاب تر تبدیل شود.

نبود ابزار درآمد زایی برای فیلم های طولانی اینستاگرام تاکنون یک مانع جدی برای توسعه IGTV است. اما اگر سازندگان انگیزه ایجاد و ارسال مطالب بیشتر را داشته باشند، این می تواند منجر به رشد و توسعه سریع رتبه این شبکه اجتماعی شود.

تبلیغات در IGTV

اینستاگرام تست تبلیغات در IGTV را با گروهی از سازندگان و تبلیغ کنندگان د ایالات متحده شروع می کند و با پیشرفت کار، به تدریخ آن را گسترش می دهد.

پیش از این، فیس بوک شروع به آزمایش کردن مشاهده استروی های اینستاگرام از طریق برنامه فیس بوک کرد.

فیس بوک برای سیستم اشتراک گذاری گیف شرکت گیفی ۴۰۰ میلیون دلار می پردازد

شایان ذکر است که اخیرا، فیس بوک یک طعمه دیگر در مورد پویش خود برای فتح کل اینترنت قرار داده است. شرکت مارک زاکربرگ اخیرا اعلام کرده است که در حا دستیابی به سیستم محبوب اشتراک گذاری گیف گیفی است.

بر اساس این گزارش، این قرار داد بیش از ۴۰۰ میلیون دلار برای فیس بوک هزینه خواهد داشت. علاوه بر این، فیس بوک قصد دارد کتابخانه گیفی در اینستاگرام و سایر سرویس های مرتبط با فیس بوک مثل واتس آپ و مسنجر را ادغام کند.

ادغام فیس بوک با این سیستم از مدت ها پیش آغاز شده است. این پلت فرم به کاربران اجازه می دهد گیف ها را به اشتراگ بگذارند، بسازند و ویرایش کنند.

در حال حاضر، فیس بوک، مسنجر، واتس آپ و اینستاگرام همگی با این کتابخانه کار می کنند. علاوه بر این، فیس بوک اعلام کرده است که حدود ۵۰ درصد از ترافیکی گیفی از سرویس های این شرکت است.

___ با سیم پو باش تا از دنیا دور نمونی ___

منبع theverge

نظر شما در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی در نظرات منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات نامرتبط با این مطلب خودداری نمایید.

سیم پو از کوکی ها صرفا جهت بهبود بخشیدن تجربه کاربری شما در این وبسایت استفاده خواهد کرد.

باشه ممنون
اطلاعات بیشتر