بررسی فورد شلبی GT350 2020

بررسی فورد شلبی GT350 2020

فورد شلبی GT350R 2020 توده چشمگیر باله و شکاف و قوس چرخ است. این فقط صدای بصری نیست ، بلکه به طرز شنیدنی نیز آشکار است ، با یادداشتی عصبانی  که از اگزوزهای چهار گوشش ناشی می شود. و البته چابک و سریع است. خلاصه اینکه ، همه چیز در مورد GT350R به معنای ارعاب و بیان است.

فورد شلبی GT350R 2020 یک ماشین پیست غیر قابل استفاده است که برای تعیین زمان های دور اول و مهمتر از همه طراحی شده است. اما در جاده متمدن و آرام است. پیشرفت های اعتباری طراحی شده برای عملکردی که به همین ترتیب اتفاق می افتد تا از رفتار در جاده ها سود ببرد. این یک ستاره آهنگ است ، اما نباید از آن ترسید. هرکسی که تا به حال گفته است که شما روزانه نمی توانید یک ماشین پیاده رانندگی کنید ، نیاز به دیدار با فورد شلبی GT350R 2020 دارد.

بررسی فورد شلبی GT350 2020

بررسی فورد شلبی GT350 2020 : سواری تجدید نظر شده

دلیل اصلی اینکه ۲۰۲۰ GT350R بسیار بهتر در جاده کار می کند به تعداد انگشت شماری یا به زبان بهتر تعداد کمی از ترفندهای تعلیق متوسط ​​کاهش می یابد. فورد هندسه سیستم تعلیق جلو را تنظیم کرد ، یک قفسه فرمان دقیق تر نیز به آن افزود ، تنظیم فرمان را به صدا درآورد و گره های فرمان را از GT500 گرفت. این همه برای کارهای پیگیری خوب است، اما تغییرات در جاده های عمومی شگفتی آور است.

GT350 استاندارد مستعد ابتلا به سطوح است و یا تهاجمی به پهلو می خورد زیرا تعلیق به محورهای جاده های ناهموار واکنش نشان می دهد.

سیستم تعلیق به روز شده GT350R این گرایش را محدود می کند. شلبی مستقیم و واقعی در وودوارد و سایر جاده های مترو دیترویت ردیابی کرده اند و به همراه میراگرهای مغناطیسی و روکش کافی در لاستیک های میشلین بسیار چسبنده ، خود را به عنوان یک راننده روزمره پذیر معرفی کرد.

GT350R در طول خط خیلی زیاد در جاده های عمومی ، با تعلیق ، حتی در اسپرت ، کاملاً تأثیر پذیر شد و به خوبی در مقابل خطاها و نقص ها واکنش نشان داده و شخصیت مستقیمی با خط پایدار نشان داد.

اما نمی توان رفتار GT350R را در حالی که گوشه ای از آن قرار داشت ، نمونه گرفته شود ، بنابراین نمی توانیم بگویم که چگونه اواسط نوبت کار می کند، اما بر اساس جلسه کوتاه در جاده ، با این موستانگ در ترافیک مثل خونه احساس راحتی می کنید .

بررسی فورد شلبی GT350 2020

ترافیک جایی نیست که GT350R شادترین باشد. این ماشین هوس پیست را می گیرد ، محیطی که تمام کارهای خوب مهندسان فورد را انجام داده و آن را تقویت می کند.

Champion Motor Speedway M1 ترکیب خوبی از چرخش های سریع ، جارو و گوشه های تیز  را ارائه می دهد. در حالی که فقط ۲۵ فوت از ارتفاع تغییر می کند ، مسیر از آن به خوبی استفاده می کند. این یک سرگرم کننده ، اتصال کوتاه و یک مکان اصلی برای کشف یک ماشین مانند GT350R است.

که با پدال ترمز و فرمان ، اولین عناصری که بعد از خروج از چاله ها تمرین می کنید ، شروع می شود. اولین چرخش دست راست به سرعت فرا می رسد و خواستار ترمز تهاجمی است ، که متوقف برقی مارک Brembo همگی مایل به پذیرش آن هستند.

از جلو، یک جفت روتور ۱۵.۵ اینچی و کالیپر شش پیستونی وجود دارد، در حالی که دیسک های ۱۵.۰ اینچی و چهار باند در محور عقب قرار دارند.

این یک تنظیم اطمینان بخش است ، قادر است نه تنها در هنگام ترمز سخت تکراری ، خونریزی کند بلکه این کار را با نوع احساس اطمینان پدال انجام دهد که خلبان اتومبیل را ترجیح می دهد بعدا و برای هر گوشه ترمز کند.

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را نیز مطالعه نمایید

فرمان ، قسمتی که من همیشه هنگام رانندگی در اطراف شهر بی حس و ناچیز بوده ام ، در مسیر زنده است. تنظیم تجدید نظر شده بسیار سریع است ، تقریباً مانند رفتار آلفا رومئو و در ترکیب با سیستم تعلیق محکم ، به GT350  R اجازه می دهد تا به سرعت تغییر جهت دهد.

شما واقعاً می توانید تا آخرین ثانیه ممکن صبر کنید تا روشن شود و با اشتیاق پاسخ خواهد داد. بازخورد هنوز فراوان نیست ، اما وجود دارد ، و شاسی ارتباطی هرگونه کاستی در قفسه را ایجاد می کند.

با این حال ، به طور کلی ، فقط چند دور M1 طول می کشد تا با فشار دادن GT350 R احساس راحتی کنید. هرچند که برای تحریک شدن با پیشرانه آن زمان بسیار کمتری از زمان لازم دارد.

باید آهنگ هایی در مورد این V8 5.2 لیتری نوشته شود. طراحی هواپیمایی مانند میل لنگ هواپیما در خودروهای با عملکرد آمریکایی بی نظیر است (حداقل تا زمان رسیدن Chevrolet Corvette Z06 بعدی) و آنقدر جذاب و شخصیتی احساس می کند که جای تعجب دارد که چرا بیشتر خودروسازان از این طراحی موتور استقبال نکرده اند. به نظر من هواپیمای مسطح همه چیز را لنگ می زند.

موتور ۵۲۷ اسب بخار مانند انتخابی مناسب برای اتومبیل پیست ، مشتاقانه تلاش می کند و عملکردی با سرعت بالا در دور موتور ارائه می دهد. در هنگام خروج از موی سر ، به راحتی بنزین را فشار دهید ، مانند آن که به طولانی ترین مستقیم M1 حرکت می کند ، و سرعت موتور به سرعت بالا می رود. حتی اگر پدال مناسب را تهاجمی یا بی پروا می چسباندید ، GT350R احساس می کند که آن را حفظ خواهد کرد – حتی با کنترل پایداری در محیطی آرام تر.

با ۴۲۹ پوند فوت گشتاور که به ۴۶۰۰ دور در دقیقه می رسد ، این نوع موتور که قدرت خود را در عروسک های بزرگ و توربو مانند ایجاد نمی کند. درعوض آن ، عملکرد خطی و قابل پیش بینی را انتخاب می کند. تنها شتاب در هنگام شتاب زمانی به دست می آید که زمان گرفتندنده بعدی ماشین است.

مثل فرمان ، به نظر می رسد گیربکس بهتر در مسیر کار می کند ، جایی که فوریت در هنگام تعویض دنده ها به ما این امکان را می دهد تا از ناخوشایند بودن آن در جاده های عمومی چشم پوشی کنیم. پدال کلاچ از مسافرت نسبتاً مناسبی برخوردار است ، اما به لطف پاسخ شدید دریچه گاز ، اجرای سرازیرهای تطبیق پذیر آسان است. به طرز عجیبی ، فورد تصمیم گرفت از ویژگی تطبیق خودکار Mustang GT چشم پوشی کند.

بررسی فورد شلبی GT350 2020

جدید ___ سابق

من این است که GT350 فاقد برخی از همان اصلاحات موجود در استاندارد Mustang است. فورد دلایل خود را برای بروزرسانی فاسیا جلویی ندارد ، اما هنوز به دلیل عدم وجود خوشه استاندارد ابزار دیجیتال ۱۲.۳ اینچ مدل ما را به فروش می رساند. فورد این تنظیم را در GT500 و Mustang فوق الذکر ارائه می دهد ، و تنظیم مجدد صفحه نمایش می تواند یک خوش آمدگویی در یک ماشین پیست باشد. همچنین می توان یک بوم گسترده تر را برای صفحه نمایش داده های عملکرد استاندارد فراهم کرد.

این غیبت ها این واقعیت را تغییر نمی دهد که GT350R نمایانگر بروزرسانی متفکرانه برای یک اتومبیل پیست محبوب است. بررسی فورد شلبی GT350 2020 یک نقد عالی و بی نقص.

با این وجود ، توصیه می شود اگر صاحب یک موستانگ بزرگتر ، به ویژه یک شلبی هستید ، توصیه کنید. این یک اتومبیل به روز شده است ، اما به ندرت احساس می شود جایی که بیشترین اهمیت را دارد: مسیر. پیشرفت های موجود در جاده خوش آمدید – ما دریغ نمی کنیم که روزانه آن را هدایت کنیم – اما اگر امیدوار بودید بیش از پیشرفت های افزایشی داشته باشید ، ناامید خواهید شد.

با این وجود ، GT350R همچنان یک خودروی پیست دوست داشتنی و با اعتماد به نفس با سطح عملکردی در دسترس است ، حتی اگر برای سال مدل ۲۰۲۰ خیلی هیجان انگیز نباشد. قیمت های شلبی GT350R 2020 از ۷۳،۴۳۵ دلار شروع می شود.

 

مشخصات فورد شلبی GT350 2020
موتور ۵.۲ لیتر
خروجی ۵۲۷ اسب بخار
انتقال ۶ دنده سرعتی
Drive Type مخصوص جاده های لغزنده و سرعتی
سرعت ۰ تا ۶۰ ۳.۷ ثانیه
نهایت سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت
میزان سوخت ۲۱ کیلومتر
وزن ۳ تن
بکسل ندارد
ظرفیت ۲
حجم بار ۱۳.۵ فوت
قیمت پایه ۷۳.۴۳۵

در این مطلب به صورت کامل بررسی فورد شلبی GT350 2020 را به عرض شما عزیزان رساندیم و مشخصات فنی و کامل این خودرو را در فهرستی کامل و مرجع خدمت شما کاربران آماده کردیم امیدواریم از این نوع نقد و بررسی خودرو لذت برده باشید.

___ با سیم پو باش تا از دنیا دور نمونی ___

منبع motor1

نظر شما در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی در نظرات منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات نامرتبط با این مطلب خودداری نمایید.

سیم پو از کوکی ها صرفا جهت بهبود بخشیدن تجربه کاربری شما در این وبسایت استفاده خواهد کرد.
باشه ممنون
اطلاعات بیشتر