مردی قصد دارد تا تبلیغات دروغین در فیس بوک اجرا کند

یک مرد کالیفرنیا تصمیم گرفته است با شرکت در مسابقه gubernatorial و درخواست کمک مالی ، فیس بوک را بخاطر سیاستهای تبلیغاتی شکسته خود تماس بگیرد ، تا بتواند تبلیغات کاذب را اجرا کند. در حالی که برنامه وی بیشتر نوعی اعتراض است ، وی اظهار داشت که این امر به راحتی می تواند به یک کمپین کاملاً گسترده تبدیل شود.

هنگامی که سناتور وارن سیاست های تبلیغاتی فیس بوک را با دروغ گفتن عمداً در یک آگهی سیاسی آزمایش کرد ، این شرکت کاری نکرد جز خط خود را تکرار کند که وقتی صحبت از تبلیغات سیاسی ارسال شده روی سکوی خود می شود ، داور حقیقت نخواهد بود.

آدریل همپتون ، یک فعال سیاسی از کالیفرنیا ، تصمیم گرفت امور را پیش ببرد ، به همین ترتیب وی در انتخابات کبدی سال ۲۰۲۲ با هدف مشخص به عنوان نامزد ثبت نام کرد و به طور خاص تبلیغاتی کاذب را در فیس بوک انجام داد. او می خواهد محدودیت های اطلاعات غلط در مورد انتشار رئیس جمهور ترامپ ، مدیرانی مانند مارک زاکربرگ و دیگر شخصیت های پرشور را قبل از تصمیم گیری در مورد فیس بوک ، آزمایش کند ، همچنین باید درباره آنچه که سیاستمداران روی این سکو ارسال می کنند ، اعمال شود.

همپتون می گوید که وی همچنین قصد دارد تا مدیران توییتر را هدف قرار دهد ، زیرا این شرکت سیاستی به همان اندازه بی شرمانه ای دارد که در توییت های سیاستمداران اعمال می شود. شایان ذکر است که برخلاف فیس بوک ، توییتر به دنبال راه هایی برای تفکیک گفتمان سیاسی است که با استفاده از برچسب های ویژه قوانین جامعه را می شکند. این که آیا این موضوع با وضعیت مالی خود ارتباط دارد ، حدس و گمان هر کسی است ، اما تمایل آن برای یافتن راه حل ، بهتر از موضع سخت فیس بوک در مورد یک سیاست شکسته است.

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را نیز مطالعه نمایید

برای گفتن همه چیز ، همپتون به خاطر Pac خود ، لیگ واقعاً Lefty League شناخته شده است ، که اخیراً تبلیغی عمداً دروغین را انجام داد که سناتور کارولینای جنوبی Lindsey Graham را به عنوان حامی سرسخت Deal New Green نشان داد.

سرانجام فیس بوک محتوای را پرچم گذاری و حذف کرد ، اما این تنها به این دلیل است که این صفحه توسط یک سیاستمدار اداره نمی شود.

مدیر عامل فیس بوک مارک زاکربرگ از سیاست شرکت خود به عنوان حمایت از آزادی بیان دفاع کرد ، اما در اوایل هفته جاری صدها کارمند برای او نامه ای ارسال کردند که از او خواسته بود تغییرات چشمگیری در قوانین ایجاد کند. با هزینه تبلیغات سیاسی برای سال ۲۰۲۰ ده میلیارد دلار تخمین زده می شود ، برخی ممکن است استدلال کنند که احتمال متقاعد کردن وی اندک است ، اما باید منتظر بمانیم و ببینیم.

در همین حال ، بررسی بیش از ۱۶۰۰ بزرگسال آمریکایی انجام شده توسط CivicScience نشان داده است که تقریباً سه نفر از هر چهار نفر می خواهند که فیس بوک مسئولیت بررسی واقعی همه تبلیغات سیاسی را به عهده بگیرد.

___ با سیم پو باش تا از دنیا دور نمونی ___

منبع techspot

نظر شما در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی در نظرات منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات نامرتبط با این مطلب خودداری نمایید.

سیم پو از کوکی ها صرفا جهت بهبود بخشیدن تجربه کاربری شما در این وبسایت استفاده خواهد کرد.

باشه ممنون
اطلاعات بیشتر