جدیدترین لامبورگینی LM002 در جهان

ممکن است شما هم در این فکر باشید که مدل لامبورگینی اوروس اولین SUV از سازنده سوپر اسپرت ایتالیایی است اما در دههه های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ این شرکت یک SUV بسیار متفاومت با نام LM002 ساخت.

این خودرو در ابتدا به عنوان یک وسیله نقله نظامی خارج از جاده با نام مستعار یوزپلنگ طراحی شد، لامبورگینی از سال ۱۹۸۶ تا ۱۹۹۳ تنها ۳۰۱ نمونه از LM002 را ساخت. ۴۰ دستگاه از این ۳۰۱ دستگاه ساخته شده این خودرو خاص در سال ۱۹۸۷ توسط بل اسپورت و کلاسیک بود.

در حال که اوروس از یک توربین توربو V8 از آئودی استفاده می کند، LM002 یک توربین ۵.۲ لیتری V12 زیر کاپوت خود دارد. قدرت ۴۵۰ اسب بخاری آن از طریق یک گیربکس دستی ۵ سرعته در کلاس قدیمی با یک مخزن سوخت بزرگ ۷۶ گالن فرستاده می شود تا این جانور تشنه جاهایی بیشتر از چند پله را پشت سر بگذارد. به دلیل سبک تحمیل شده، LM002 لقب رامبو لامبو را به دست آورد.

جدیدترین لامبورگینی LM002 در جهان

این نمونه خاص در سال ۲۰۰۳ توسط مالک فعلی خریداری شد، که قبل از آنکه در سال ۲۰۰۹ صلب تولید شود، بسیار از افراد از آن در جاده و خارج از جاده لذت می برند.

نمای بیرونی در Blu Acupulco Metallizato خلاصه می شود و با یک چرم خاکستری روشن به پایان رسیده است. این نمونه خاص را حتی می توان مشهور نامید، با ظاهر شدن در سال ۲۰۰۳ جز دستگاه های برتر و تاپ که در دور و بر دونسفولد آئرودروم توسط The Stig رانده شده بود.

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را نیز مطالعه نمایید

bellsport and classic این خودرو را در سال ۲۰۱۹ پس از ترمیم ناموفق از یک شرکت دیگر دریافت کردند، که باعث شد قطعات LM002 به صورت پراکنده در جعبه های مختلف پراکنده شوند. تکنیسین استاد این شرکت، آتیلو رومائو، تکنیسین سایق کارخانه فراری، بسیاری از افراد عاملی برای بزگرداندن  بودند.

آتیلیو گفت: بلوک موتور هنوز در محل کار است. وی افزود: اما بسیاری از قطعات جانبی از بین رفته بودند. تمام اجزاری جدا شده در صندوق ها تهیه می شدند. این کار کمی آگاهی می شود، بنابراین اولین کارآگهی بود، بنابراین اولین کاری که انجام دادیم دستگاه جلق شده کاملی بود.

بیشتر اجزای سازنده و ابزار های LM002 دیگر توسط لامبورگینی ساخته نمی شوند، بنابراین بل اسپورت مجبور بودند برای تامین کنندگان قابل اعتماد یا تولید کننده قطعات خاص بود، بیرون سپاری کنند.

ترمیم بسیار پیچیده بود، هیچ ابزار خدماتی برای جداسازی واحد تعلیق جلو وجود داشت. آتیلیو مجبور شد دکل مخصول خود را ایجاد کند . تا دو فنر تعلیق جلو و میراگر های چرخ را از بین ببرد. در حال که اگزوز پس از افزوش با یک سیستم اصلی جایگزین می شود، تمام اجزای موتور دیگر مورد بررسی و تعمیر قرار گرفتند.

فضای داخلی با دقت تمیز می شد و ابزار و اسباب جزئی جایگزین می شد اما نمای بیرونی برای رنگ آمیزی مجدد در رنگ اصلی آن آن مورد نیاز است. تاثیر گذار است که شاهد چنین ترمیم پیچیده ای در کمتر از یک سال هستیم. این SUV اکنون می تواند زیباترین لامبورگینی LM002 موجود در دنیا باشد.

___ با سیم پو باش تا از دنیا دور نمونی ___

منبع carbuzz

نظر شما در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی در نظرات منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات نامرتبط با این مطلب خودداری نمایید.

سیم پو از کوکی ها صرفا جهت بهبود بخشیدن تجربه کاربری شما در این وبسایت استفاده خواهد کرد.

باشه ممنون
اطلاعات بیشتر