حضور فیس بوک و توییتر در CES : رویدادی فراتر از زمین

حضور فیس بوک و توییتر در CES : رویدادی فراتر از زمین

نمایشگاه CES یکی از بزرگترین رویداد ها فناوری دنیا محسوب می شود و تمامی شرکت های بزرگ فناوری در این نمایشگاه حضور می یابند تا بتوانند محصولات جدید و خدمات خود را به نمایش بگذارند، همه ساله به تعداد غرفه ها و محصولات جدید در این نمایشگاه اضافه می شود که طبیعی می باشد.

این نمایشگاه در ۷ ژانویه ۲۰۲۰ در کشور ایالات متحده برگزار خواهد شد، در این نمایشگاه دستگاه هایی همچون لپ تاپ،موبایل و تلویزیون رونمایی می شود اما امسال شرکت های خدماتی دیگری مانند توییتر و فیس بوک در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

این دو شرکت فرصت چندانی برای حضور در این نمایشگاه را نداشته اند و در تمامی این سال ها فقط دو بار موفق به حضور شده بودند و دلیل آن فیزیکی نبودن محصولات این شرکت ها بوده است، اما امسال فرق می کند و این دو شرکت با تمام قدرت برای رونمایی از خدمات خود در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

حضور فیس بوک و توییتر در CES قطعا دارای جذابیت بیشتری خواهد بود و دلیل آن نیز ارائه خدمات فنی و هوش مصنوعی این دو شرکت خواهد بود که برای اولین بار از این سیستم ها در این نمایشگاه رونمایی خواهند کرد.

فیس بوک به تازگی شروع به ساخت هدست واقعیت مجازی کرده است و میخواهد با این طریق در اکثر بازار های مختلف جهانی حضور داشته باشد و دلیل آن هم عدم نبود محصولات فیزیکی این شرکت می باشد که ضرر زیادی را به این شرکت وارد می کند، بخاطر همین این شرکت هدست واقعیت مجازی خود با نام Oculus را در این نمایشگاه رونمایی خواهد کرد و گفته می شود سری های دیگر این محصول نیز توسط فیس بوک ساخته خواهد شد.

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را نیز مطالعه نمایید

حضور فیس بوک و توییتر در CES : رویدادی فراتر از زمین

حضور فیس بوک و توییتر در CES اتفاقی جالب

وجود این دو شرکت در این نمایشگاه قطعا جالب و هیجان انگیز خواهد بود، چون هر موقع این دو کمپانی در نمایشگاه های جهانی حضور یافته اند با محصولات یا خدماتی دیوانه وار طرفداران خود را به وجد آورده اند و می توان حدس زد در این نمایشگاه نیز این سنت همیشگی پابرجا بماند.

شرکت فیس بوک در این تلاش است تا از طریق تولید محصولات فیزیکی برند خود را رسانه ای تر کند و از طرفی هم با ارائه هدست واقعیت مجازی قصد دارد تا با حضور در آن حوزه نیز طرفداران زیادی را به سمت خود بکشد و روی آنها سرمایه گذاری هایی را انجام دهد.

این سرمایه گذاری ها ممکن است از تولید محصول تا ارائه انواع خدمات باشد، علی رغم فیس بوک توییتر در فکر این می باشد که برند خود را گسترده تر از گذشته کند، این شرکت با دادن تبلیغات متعدد به لیگ های فوتبال آمریکایی و در شبکه های مختلف جهانی قصد رونمایی و معرفی برند خود را دارد. فیس بوک و توییتر در CES حضور خواهند یافت و این ادامه ماجرای جذاب این دو شرکت می باشد.

هنوز این دو شرکت اعلام نکرده اند که از چه محصولاتی رونمایی خواهند کرد اما می توان حدس زد این توییتر از هوش مصنوعی و فیس بوک نیز از هدست واقعیت مجازی جدید خود رونمایی خواهد کرد. حضور این دو شرکت قطعا به زیبایی های این نمایشگاه اضافه خواهد کرد. سایت و تحریره سیم پو تمامی اخبار این نمایشگاه اعم از ویدیو و خبر را پوشش خواهد تا ۷ ژانویه با ما باشید تا شما را از آخرین اخبار دنیای علم و فناوری مطلع سازیم.

___ با سیم پو باش تا از دنیا دور نمونی ___

منبع سیم پو

نظر شما در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی در نظرات منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات نامرتبط با این مطلب خودداری نمایید.

سیم پو از کوکی ها صرفا جهت بهبود بخشیدن تجربه کاربری شما در این وبسایت استفاده خواهد کرد.

باشه ممنون
اطلاعات بیشتر