رشد بازار پوشیدنی های هوشمند در حال و هواوی اپیدمی

رشد بازار پوشیدنی های هوشمند در حال و هواوی اپیدمی

اخیرا، IDC داده های فروش جهانی پوشیدنی های هوشمند را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ منتشر کرد. مقدار محموله های  پوشیدنی های هوشمند ۷۲.۶ میلیون دستگاه بود که نسبت به سال گذشته ۲۹.۷ درصد افزایش داشته است.

بر اساس داده های منتشر شده IDC، در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰، اپل ۲۱.۲ میلیون دستگاه از کل محموله های پوشیدنی های هوشمند را به خود اختصاص داده است، که این رقم  ۵۹.۹ درصد در مقابل ۲۹.۳ درصد سال سهام بازار در سال گذشته است.

شیائومی هم با ۱۰.۱ میلیون دستگاه ۵۶.۴ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته و ۱۴.۰ درصد از سهام بازارا را به خود اختصاص داده است.

سامسونگ هم ۸.۶ میلیون دستگاه را ارسال کرده است که نسبت به سال گذشته ۷۱.۷ درصد رشد داشته و ۱۱.۹ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.

هواوی هم ۸.۱ میلیون دستگاه ارسال کرده که این شرکت هم نسبت به سال گذشته ۶۲.۲ درصد رشد داشته است و ۱۱.۱ درصد سهم از بازار دارد.

بازار ساعت های هوشمند

در بخش ساعت های هوشمند، ۱۶.۹ میلیون دستگاه ساعت هوشمند در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ به فروش رسیده است که نسبت به سال گذشته ۷.۱ درصد کاهش یافته است.

در میان آنها، اپل ۴.۵ میلیون دستگاه را به خود اختصاص داده است که با این رقم نسبت به سال گذشته ۲.۲ درصد کاهش داشته و با سهم بازار ۲۶.۸ درصد در رده اول این بازار قرار دارد.

هواوی هم ۲.۶ میلیون دستگاه ارسال کرده است و نسبت به سال گذشته ۱۱۸.۵ درصد افزایش داشته و ۱۵.۲ درصد سهم از بازار را به خود اختصاص داده است. سامسونگ هم با ۱.۸ میلیون دستگاه نسبت به سال گذشته ۷.۲ درصد کاهش داشته و ۱۰.۸ درصد سهم از بازار را به خود اختصاص داده است.

علاوه بر این هوامی تکنولوژی هم ۱ میلیون دستگاه ارسال کرده است که نسبت به سال گذشته ۸۰.۲ درصد رشد داشته و ۵.۸ درصد سهم از بازار را به خود اختصاص داده و رتبه پنجم فروشندگان بازار ساعت های هوشمند را به خود اختصاص داده است.

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را نیز مطالعه نمایید

بازار مچ بند های هوشمند

در همین حال، بازار مچ بند های هومنشد ۱۶.۲ درصد رشد کرده است. این امر عمدتا با رونمایی محصولات جدید مصل فیت بیت شارژ ۴ و استراتژی های تجهاجمی از شیائومی و هواوی ناشی شده است. در همین حال بازار شنیدنی ها هم ۶۸.۳ درصد رشد کرده است و ۵۴.۹ درصد از کل بازار پوشیدنی ها را به خود اختصاص داده اند.

رشد بازار پوشیدنی های هوشمند

IDC درباره بازار پوشیدنی ها چه فکر می کند

جیتش اوبرانی، مدیر تحقیقات ردیاب های دستگاه دستگاه تلفن همراه IDC گفت: گروه شنیدنی ها به ظاهر در برابر انرژی های منفی بازار که ناشی از همه گیری کرونا ویروس است مقاومت می کنند.

مصرف کنندگان در حال گوش دادن به این هدفون های پیشرفته قادر به پخش صوتی نستند چون که به آنها در افزایش بهره وری هم کمک می کنند، زیرا بسیاری از آنها مجبور هستند از خانه کار کنند و در حالی که به گوشی های هوشمند و دستیاران خود متصل بودند، به دنبال راه هایی برا کاهش نویز اطراف بودند.

رشد بازار پوشیدنی های هوشمند

اپیدمی کووید ۱۹ در تامین ساعت های هوشمند هم به صورت اساس تاثیر داشته است. با وجود این کاهش، تعدادی از فروشندگان مانند هواوی، گارمین و هوامی می توانند به لطف اعتماد کمتر به بازار های چین و گسترش بیشتر به ایالات متحده، اروپا و سایر منطقه های آسیا، بتوانند از این وضعیت نتیجه بگیرند و رشد سالم را مدیریت بکنند.

Ramon T. Llamas، مدیر تحقیقات تیم پوشیدنی های IDC گفت: فشار رو به پایین روی ساعت ها باعث تغییر قسمت های داخلی به نیمه دوم سال ۲۰۲۰ می شود. این به شرکت ها فرصت می دهد تا محصولات و پیام های خود را اصلاح کرده و آن ها را با توجه به نیاز مشتری هماهنگ کنند.

با توجه به تمرکز بیش از حد بر کلیت سلامت و تناسب اندام در شرایط آب و هوایی امروز، فروشندگان می توانند به خوبی این توانایی ها را برجسته سازند و راهنمایی هایی را در مورد چگونگی زندگی سالم تر را به کاربران ارائه دهند.

___ با سیم پو باش تا از دنیا دور نمونی ___

منبع gizchina

نظر شما در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی در نظرات منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات نامرتبط با این مطلب خودداری نمایید.

سیم پو از کوکی ها صرفا جهت بهبود بخشیدن تجربه کاربری شما در این وبسایت استفاده خواهد کرد.

باشه ممنون
اطلاعات بیشتر