شناسایی عکس های پولی فتوشاپ در آپدیت جدید

شناسایی عکس های پولی فتوشاپ در آپدیت جدید

شرکت ادوبی یک قابلیت جدید و فوق العاده ای را در این سیستم راه اندازی کرده است و به زودی تمامی نرم افزار های این شرکت به این حالت مجهز خواهند شد و شاهد قابلیت های فوق العاده بسیار حساس و جذاب از سوی این شرکت خواهیم بود.

قابلیت های منحصر به فرد و ایده آل که به هنرمند آثار این اجازه را می دهد که برخی از محتوا های خود را پولی کنند و با بهره گیری از هوش مصنوعی دیگر کاربران نتوانند، Adobe از یک ابزار انتساب جدید برای فتوشاپ رونمایی کرده است که به مشتریان کمک می کند در عین اعتبار مناسب به سازندگان ، تصاویر را درستی درک کنند. بخشی از طرح اصالت محتوای منبع باز Adobe (CAI) ، ویژگی نمونه اولیه به سازندگان اجازه می دهد نام ، موقعیت مکانی خود را ویرایش کرده و تاریخچه را به سایر برچسب ها به عکس ها ویرایش کنند.

این چیزی است که Adobe دنباله کاغذ “آشکارا دستکاری” برای تصویر ایجاد می کند ، به کاربران اجازه می دهد تصاویر معتبر در مقابل تقلب عمیق را شناسایی کنند و حتی نحوه ایجاد آنها را ببینند.

Adobe برای اولین بار CAI را با توییتر و نیویورک تایمز در پی موارد متعدد تصاویر جعلی و تغییر یافته راه اندازی کرد. از آن زمان ، Adobe با شرکای راه اندازی خود ، به همراه مایکروسافت ، بی بی سی ، کوالکام و دیگران برای ایجاد ابزار نمونه اولیه همکاری کرده است.

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را نیز مطالعه نمایید

در یک مثال ویدئویی (در بالا) ، Adobe یک تصویر ترکیبی را ایجاد کرده است که با استفاده از چهره شخصی که روی عکس سهام بسته شده ایجاد شده است. با استفاده از ابزار انتساب ، فتوشاپ می تواند به طور خودکار آن را با اعتبار اصلی عکاس ، سازنده تولید کننده کامپوزیت و فعالیت های ویرایش دقیق استفاده شده – در این مورد ، کمک AI برای کلید ، دارایی های وارد شده و تغییر شکل ، علامت گذاری کند. با این حال ، Adobe خاطر نشان کرد که این ویژگی می تواند به طور کلی خاموش شود ، بنابراین تنها در صورت تمایل سازندگان ، می تواند محتوای معتبر را ردیابی کند.

شناسایی شناسایی عکس های پولی فتوشاپعکس های پولی فتوشاپ

شناسایی عکس های پولی فتوشاپ

تصاویر صادر شده به Behance همان اطلاعات ، از جمله برنامه مورد استفاده را نشان می دهد. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری ببینید ، می توانید گزارش کاملی از وب سایت جدید Adobe (verify.contentauthenticity.org) دریافت کنید و حتی یک صفحه تقسیم شده را مشاهده کنید که عکس اصلی سهام را در مقابل تصویر ترکیبی نهایی نشان می دهد.

این ابزار فقط برای تصاویر کار می کند ، اما Adobe و شرکای آن در نظر دارند که سرانجام آن را برای انواع دیگر رسانه ها ، از جمله ویدئو ، گسترش دهند – چیزی که می تواند به حذف عیب های عمیق کمک کند. در حال حاضر ، هنوز در مرحله آزمایش است و نیاز به پذیرش گسترده ناشران ، هنرمندان و حتی رقبا برای فتوشاپ دارد ، قبل از اینکه مفید واقع شود. با این حال ، Adobe راه اندازی ابزار نمونه اولیه در فتوشاپ را “یک جهش بزرگ” برای این فناوری دانست. این گزینه برای انتخاب مشتری در فتوشاپ و بههانس از طریق نسخه بتا در هفته های آینده در دسترس خواهد بود.

نظر شما در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی در نظرات منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات نامرتبط با این مطلب خودداری نمایید.

سیم پو از کوکی ها صرفا جهت بهبود بخشیدن تجربه کاربری شما در این وبسایت استفاده خواهد کرد.

باشه ممنون
اطلاعات بیشتر