مفهوم نیسان آریا در نمایشگاه اتومبیل توکیو روشن می شود

نمایشگاه اتومبیل توکیو جایی که مفهوم نیسان آریا روشن می شود

همیشه اتومبیل مفهومی همیشه شرط بندی خوبی است. امسال ، در نمایشگاه اتومبیل توکیو تعداد زیادی از آنها برای موقعیت قطب در رقابت بودند.

اما در حالی که بسیاری از این چشم اندازهای عجیب و شگفت انگیز از آینده چیزی غیر از رویاهای طراح نیستند ، نیسان در معرض نمایش آریا کانسپت خود بود که در واقع بسیار پیشرفته‌تر از آن است که فقط یک خلق و خنده دار روی چرخ باشد. این یک ماشین است که در واقع می تواند اتفاق بیفتد.

در حقیقت ، نیسان دو نمایش جدید در نمایشگاه داشت که نیسان آریا در کنار IMk این شرکت معرفی شد. این کالای کوچک برقی الهام بخش اصلی خود را از اتومبیل های کوچک Kei می کند که خیابان های داخلی شهر ژاپن را تشدید می کند ، اما در طراحی جعبه بایو بسیار افزوده است.

مفهوم نیسان آریا در نمایشگاه اتومبیل توکیو روشن می شود

در حالی که فرش شمع شکیل ممکن است برای همه نباشد ، IMK بی نظیر خنک به نظر می رسد و در انتهای جمع و جور بازار در حال رشد EV کاملاً می نشیند. این خودرو کاملاً با ذهنیت ژاپن طراحی شده است و هدف اصلی آن سفرهای کوتاه تر است. ساده اما مؤثر است.

در حالی که Nissan IMk فعلاً یک مفهوم خالص است ، مدیرعامل شرکت پیشنهادی Ariya ، بستگان بزرگتر آن یعنی Ariya ، در مرحله بسیار پیشرفته ای از توسعه قرار دارد. یک کراس اوور EV ، که قرار است دارای موتورهای برقی دوقلوی باشد ، مدل جدید تخیلی از مفهوم Nissan IMx که در سال ۲۰۱۷ در توکیو آغاز شد ، که تکامل یافته است.

مفهوم آریا حول محور ارزشهای اصلی تفکر هوشمندانه نیسان چرخانده است. در نتیجه این می تواند میزبان فناوری جدید و پیشرفته ای باشد که ProPilot 2.0 نیسان در قلب آن نشسته است.

پکیج کمکی از کمکهای راننده شامل امکان لذت بردن از رانندگی در کنار اتومبیل بزرگراه است ، مکمل قبلاً دستیابی به درب به ناوبری در دست نیسان است. سیستم ناوبری بسیار پیشرفته تر از دوربین و سنسور بهره می برد که کاملاً ۳۶۰ درجه در اطراف خودرو را پوشش می دهد.

در ضمن ، گوشی هوشمند شما به عنوان یک قطعه اصلی از معما کنترل ها منظور می شود. به عنوان مثال ، آماده شدن اتومبیل برای عزیمت شما با موقعیت صندلی و کنترل های بخاری تنظیم شده قبل از ورود حتی می توانید با استفاده از گوشی شما انجام شود. یک ترفند مهمانی برای اندازه گیری خوب نیز وجود دارد.

ProPilot Remote Park این امکان را می دهد که پارک اتومبیل خود را یک بار بیرون بیاورید. بسیار مفید است اگر فضای خاصی را تنگ پیدا کرده اید که بیرون رفتن از اتومبیل را غیرممکن می کند.

جشن دیزاین(طراحی) ژاپنی

آلفونسو آلبایزا ، معاون ارشد طراحی جهانی نیسان به نظر می رسید که او جلوی آن ایستاده است. وی توضیح داد که داخلی به منظور جشن DNA ژاپنی نیسان آریا است. به طور قطع نگرش بیشتری نسبت به X-Trail با اندازه مشابه دارد.

قسمت جلوی چشمگیر تحت تأثیر “سپر” جایگزین مشبک سنتی است که به جای اینکه یک امر معمولی باشد ، بسیاری از فناوریهایی را که باعث می شود ماشین از جمله Lidar تیک بزند ، پنهان می کند. نکته برجسته دیگر ، کاملاً به معنای واقعی کلمه ، شیوه ای است که فضای داخلی حتی بلندترین سرنشینان را هم ممکن است در خود جای دهد ، با وجود این که آریا باتری های خود را در کف کف تخت دارد.

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را نیز مطالعه نمایید

بر اساس آنچه از تصاویر نیسان آریا مشاهده می کنید ، هنگامی که در آن جا نشسته اید ، نفوذ ژاپنی آشکار است ، در حالی که جنبه های کمتری مانند صندلی هایی با قاب های نازک تر مشاهده می شود ، به معنای این است که ماشین باید احساس راحتی بیشتری داشته باشد.

مفهوم نیسان آریا در نمایشگاه اتومبیل توکیو روشن می شود

همه مینیمالیسم ژاپنی ها نیز دارای مانیتور صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی است که دارای کنترل های لمسی است که هوای مشخصی را برای سرنشینان ارائه می دهد.

و اگر می خواهید احساس حق بیمه ای داشته باشید ، باید آن را از پوشش صندلی ، روکش درها و شکوفا شدن چوب های طبیعی که تجربه تقریباً اتاق نشیمن روی چرخ ها را تجربه می کنید ، دریافت کنید.

Ariya Concept( نیسان آریا ) به نظر می رسد که می تواند عملکردی برای مطابقت با ظاهری پویا داشته باشد ، با شارژ سریع CHAdeMO از طریق درگاه در پشت جبهه ، یک Audi e-tron. موتورهای برقی دوگانه جلو و عقب باید وعده های گشتاور زیادی را بدهد و مدیران نیسان اظهار داشتند که می توان با استفاده از ترفندهایی که از GTR الهام بخش و افسانه ای گرفته شده ، قابلیت های آن را افزایش داد. حقایق و ارقام مشخص در مورد مشخصات نهایی در انتظار هستند ، اما صدای Ariya به نظر می رسد که می تواند یک چشم انداز بسیار مهیج برای رانندگی باشد.

به نظر می رسد وحشی …

فقط نیسان نیست که در جبهه طراحی مشغول باشد ، هرچند که چندین وسیله نقلیه مفهومی آشکار دیگر بر فضای طبقه نمایشگاه خودرو توکیو تسلط داشتند. تویوتا از مفهوم e-Racer دیوانه وار به همراه LQ LQ مشابه رونمایی کرد.

در همین حال ، لکسوس همچنین با خلاقیت با خطوط طراحی OTT LF-30 خود ، دارای خلاقیت بالایی بود. در کنار آن ، مرسدس-EQ با مقایسه ملایم به نظر می رسید. در همین حال ، میتسوبیشی مفهومی بسیار وحشی را در قالب SUV ترکیبی پلاگین به نام Mi-Tech ارائه کرده بود .

در جای دیگر ، سوزوکی ، بسیار زیبا ، هانار زندگی خود را با چرخ ها به اتاق نشیمن برگرداند و این آفرینش عجیب از نوع اختلالات احمقانه ای که در اتومبیل های معمولی می کنید غافل نیست. در مورد هراره ، این شامل عدم وجود فرمان و صندلی راننده است. با این وجود باید دید که آیا تا به حال کسی را در جاده دیده اید یا نه ، اما برخلاف آریا ، این مفاهیم برای شما هستند.

سوزوکی همچنین ایده جالب دیگری در غرفه خود داشته است – شکل دهی به شکل Waku SPO دو نفره PHEV که می تواند به یک وانت یا ون تبدیل شود. هاستلر کمتر رادیکال آن بسیار نزدیک به نظر می رسید ، زیرا الهام بخش از ماشین های موجود Kei است.

دور از مفاهیم خالص ، مزدا جلدهای اولین EV مناسب خود را به شکل MX-30 گرفت که بسیار معقول تر است. البته فراموش نکنید که هوندا دوست داشتنی و به زودی را فراموش نکنید ، که باعث شده جاز تجدید نظر شده و بسیار کاربردی با مقایسه کمی خسته به نظر برسد.

بنابراین ، بسیاری از EV ها و یک یا دو مفهوم که می توانند آنرا به تولید تبدیل کنند …

___ با سیم پو باش تا از دنیا دور نمونی ___

 

نظر شما در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی در نظرات منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات نامرتبط با این مطلب خودداری نمایید.

سیم پو از کوکی ها صرفا جهت بهبود بخشیدن تجربه کاربری شما در این وبسایت استفاده خواهد کرد.

باشه ممنون
اطلاعات بیشتر