۴.۲ میلیون پوشیدنی در هند در سه ماهه اول ۲۰۲۰ به فروش رسیده است

بازار لوازم پوشیدنی طی سال های گذشته به طور فزاینده ای در حال پیشرفت است، زیرا هند یکی از سنگر های جدید این پوشیدنی های هوشمند است. در طول چند سال گذشته، ما جدیدا شاهد پیوستن دو شرکت جدید به این بخش بودند که هند یکی از بازار های اصلی آن ها بودند.

دلیل این امر این است که آسیا یکی از مهمترین بازار های اصلی گوشی های هوشمند است، این امر برای دستگاه های پوشیدنی هوشمند هم کم کم صدق می کند. بر اساس آخرین گزارش IDC، محموله های پوشیدنی در محدوده ژانویه تا مارس در هند سالانه بیش از ۸۰ درصد افزایش یافته است.

در این گزارش آمده است که در سه ماهه اول ۲۰۲۰ بیش از ۴.۲ میلیون دستگاه پوشیدنی هوشمند حمل شده است. شایان ذکر است که این پوشیدنی های هوشمند شامل لوازم شنیدنی، بند ها و ساعت های هوشمند است.

اگر محموله های پوشیدنی را بر اساس کالا ها طبقه بندی کنیم، دستگاه های شنیدنی با ۳ میلیون دستگاه در رده اول قرار دارد. ظاهر شرکت ها در دوند اخیر محصولات صوتی مانند هدفون های TWS شرطبندی قطعی دارند، مطمئنا این سرمایه گذاری در حال توسعه است.

در رده دوم هم بند های هوشمند قرار دارند که ۱ میلیون دستگاه ارسالی داشته اند در حالی که ساعت های هوشمند فقط ۲۰۰ هزار دستگاه را ارسال کرده اند.

اگر باز درباره دسته محصولات صوتی صحبت کنیم، این دسته بزرگترین بخش در حال رشد بازار پوشیدنی های هوشمند برای این موقع بود. تخمین زده می شود سالانه ۲۸۹ درصد محموله ها افزایش می یابد و ۷۱ درصد از سهم بازار پوشیدنی های هوشمند را از آن خود کرده اند.

دسته ساعت های هوشمند هم یکی از گروه های است که با رشد به رده دوم رسیده است. با رشد ۴۳.۴ درصدی تنها ۵ درصد سهم از بازار پوشیدنی های هوشمند سه ماهه اول ۲۰۲۰ را به دست آورده است.

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را نیز مطالعه نمایید

در رده سوم هم محموله های بند های هوشمند قرار دارند که با کاهش ۲۸ درصدی، ۲۴.۲ درصد سهم از بازار را اشغال کرده است.

برند های برتر بازار پوشیدنی های هوشمند در سه ماهه اول ۲۰۲۰ کدام ها هستند؟

IDC همچنین مشخص کرد که برند های های هستند که در سه ماهه اخیر بهترین نتایج را کسب کرده اند. boAt audio حدود ۲۳.۹۹ درصد سهم از بازار را دارد. در رده دوم سامسونگ ۲۳.۶ درصد سهم از بازار را کسب کرده است.

سامسونگ برای اینکه در اوج بماند باید روند خود را حفظ کرده و آن را بالا ببرد. در بخش هدفون های TWS هم سامسونگ جلوتر از اپل صدرنشین است.

بازار پوشیدنی های هوشمند

شیائومی برند اصلی در بازار بند های هوشمند با ۴۱.۹ درصد سهم است. در بخش ساعت های هوشمند، هوامی که اخیرا روی گود آمده ۲۲.۴ درصد سهم از بازار را صاحب است. پس از آن هم Fossil با ۱۷.۹ درصد سهم و اپل با ۱۷.۷ درصد در رتبه چهارم و پنجم قرار دارند.

ما درباره نتایجی که در سه ماهه دوم ۲۰۲۰ کسب می شود هم کنجکاو هستیم، اما انتظار رشد بزرگی در این بازه زمانی نمی توان داشت. از این گذشته، ماه اول سه ماهه اول ۲۰۲۰ تحت تاثیر بسته شدن اماکن در هند قرار گرفته است.

___ با سیم پو باش تا از دنیا دور نمونی ___

منبع IDC

نظر شما در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی در نظرات منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات نامرتبط با این مطلب خودداری نمایید.

سیم پو از کوکی ها صرفا جهت بهبود بخشیدن تجربه کاربری شما در این وبسایت استفاده خواهد کرد.

باشه ممنون
اطلاعات بیشتر