TOGG C-SUV اولین خودروی بومی ترکیه

TOGG C-SUV اولین خودروی بومی ترکیه

فعلا ۵ مدل مختلف در این شرکت وجود دارد .

ترکیه در صنعت خودرو سازی شناخته شده نیست ، اما می تواند با اولین نمونه کراس اوور تمام برقی و یک سدان مفهومی از TOGG که مخفف Türkiye’nin Otomobili Girişim Grubu بوده ، اولین خودرو ساز بومی این کشور وضعیت تغییر کند . این خودرو ساز اولین حضور خود را یک رویداد عمومی در IT Valley در Gebze ترکیه بود به عمل رسانید که رئیس جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان هم در این رویداد حضور داشت .

Yeni Lige yolculuğum başladı… Teşekkürler Türkiyem!

C-SUV جدید در سال ۲۰۲۲ با پیشرانه تمام الکتریکی خود به بازار عرضه می شود که نوید بخش سرعت خط چشمگیر و هزینه کم مالکیت است . این دسته کوچک موتور باتری الکتریکی کاملا توسط مهندسان TOGG ساخته شده است و طبق گفته ها ، حقوق مالکیت معنوی آن کاملا متعلق به کشور ترکیه است .

مشتریان می توانند از بین دو باتری لیتیوم یون متفاوت انتخاب کنند . گزینه کوچکتر ۱۸۶ مایل وعده می دهد در حالی که بسته بزرگتر باید ۳۰۰ مایل در هر بار شارژ کند . شارژ سریع باعث می شود C-SUV تنها در ۳۰ دقیقه به ۸۰ درصد شارژ برسد . TOGG ظرفیت هیچکدام از بسته های باتری خود را اعلام نکرده و یا نشانگر حداکثر شارژ آن است . ۳۰ دقیقه شارژ سریع میزان شارژ بیش از ۱۵۰ کیلو وات را نشان می دهد . TOGG ضمانت هشت ساله روی بسته های باتری را ارائه می دهد .

طرح موتور های برقی غیرمعمول نیست . در مدل های پایه یک موتور الکتریکی منفرد در محور عقب وجود دارد که باید ۲۰۰ اسب بخار قدرت را تحویل دهد . یک مدل دو موتوره یک واحد را به محور جلو اضافه می کند و به تمام چرخ های C-SUV توانایی می دهد ، درحالیکه توان خروجی آن ۴۰۰ اسب بخار است . ارقام گشتاور هنوز در دسترس نیست ، اگر چه TOGG می گوید مدل پیشرانه درایو عقب می تواند در ۷.۶ ثانیه ۶۲ مایل در ساعت حرکت کند . SUV دو موتوره عمل را در ۴.۸ ثانیه انجام می دهد .

این طراحی چشمگیر است و یک کامیون بزرگ با کابین جادار ارائه می دهد . TOGG در کنار پینینفارینا کار کرد و بینش مصرف کنندگان ترکیه را با هدف ساختن چیزی که برای مصرف کنندگان در ترکیه و فراتر از آن جذاب باشد ، جلب کرد . این طرح همچنین از فرهنگ آناتولی ، به ویژه لاله ها الهام گرفته شده است . طراحان برای تاکید بر ارتباط وسیله نقلیه با ترکیه از نقوش گلدار بر روی مشبک و چرخ ها استفاده کردند .

این کابین از یک سیستم خوشه ای وسیع و دیجیتال ابزاری همه دیجیتال بهره می برد . صفحه نمایش ای برای مسافر نیز وجود دارد ، بر خلاف آنچه پورشه با Taycan انجام می دهد . رابط های صفحه لمسی ، که شامل یک نمایشگر ثانویه در بالای کنسول مرکزی برای کنترل آب و هوا است ، بر فضای داخلی حاکم هستند . در مورد آن کنسول میانی ، قرارگیری بالای آن به  مانند کابین خلبان است . دکمه ها و شماره گیری های سنتی گذشته از تعویض دنده و ترمز الکترونیکی پارکینگ ، به حداقل می رسد . این یک طرح تمیز و جذاب است .

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را نیز مطالعه نمایید

تسمه های مستقل MacPherson که در محور جلو واقع شده اند ، راحتی و کارایی را بهینه می کنند ] در حالی که یک سیستم تعلیق عقب مستقل از پیوند یکپارچه ، شخصیتی اسپرت سوار را که پاسخگو را با هندل دقیق ارائه می دهد .

سیستم های پیشرفته راهنمایی راننده شامل خلبان ترافیک آهسته می باشد ، که برای توانایی رانندگی مستقل سطح ۲ کافی است . این سیستم بار رانندگان را کاهش می دهد و باعث ایجاد زمان استفاده از ویژگی های هوشمند درون خودرو می شود .

TOGG C-SUV با معماری انعطاف پذیر خود ، یک رانندگی یکپارچه را به به سطح ۳ و بالاتر از رانندگی خودمختار تبدیل می کند . معماری متصل خودرو و باعث به روز رسانی بیش از حد هوا برای پیشرفت مداوم در نرم افزار آن می شود . فراتر از اتصال اینترنت خود برای به روز رسانی OTA دارای توانایی های V2X است و به آن امکان می دهد تا با دستگاه های هوشمند در خانه ها و همچنین شبکه الکتریکی گسترده تر چت کند . خدمات جدید همچنین با پیشرفت فناوری بی سیم ۵G در دسترس خواهند بود .

همچنین برخی از فناوری های واقعی ابتکاری در اینجا وجود دارد ، از جمله یک دستیار هولوگرافی طبق گفته TOGG ، از الگوریتم های ردیابی چشم پیشرفته و فناوری های تصویربرداری سه بعدی هولوگرافی استفاده خواهد کرد تا یک تجربه کاربری فراتر از صفحه نمایش معمولی نمایشگر مجازی ارائه دهد .

با تشکر از این فناوری ، راننده نه تنها بدون در نظر گرفتن چشم خود از جاده ، اطلاعاتی را در صفحه نمایش خودرو می بینید ، بلکه به سایر اطلاعات مربوط به جاده و محیط نیز دسترسی خواهد داشت . با واقعیت افزوده و تصویر پیشرفته سه بعدی ، راننده قادر خواهد بود با استفاده آسان تر از ناوبری و سایر سیستم های کمک راننده و تجربه رانندگی ایمن تر ، راحت تر  تعاملی تری داشته باشد . TOGG قصد دارد اولین شرکتی در صنعت خودرو باشد که این تجربه رانندگی بی نظیر را از طریق این فناوری مخرب به کاربران خود ارائه می دهد .

TOGG در تلاش است C-SUV را در بازار ترکیه در سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه کند ، و با نزدیک شدن به تاریخ جزئیات دیگری در این زمینه ارائه می شود .

نمونه اولیه TOGG C-SUV

___ با سیم پو باش تا از دنیا دور نمونی ___

 

منبع motor1

نظر شما در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی در نظرات منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات نامرتبط با این مطلب خودداری نمایید.

سیم پو از کوکی ها صرفا جهت بهبود بخشیدن تجربه کاربری شما در این وبسایت استفاده خواهد کرد.

باشه ممنون
اطلاعات بیشتر